Je winkelwagen is momenteel leeg!
Contact
Heeft u een vraag?
Uw vragen worden binnen 24 uur beantwoord.
- info@akravo.nl
- Actief in een groot deel van Europa, gevestigd in Nederland.
Veel gestelde vragen (FAQ) ↓

FAQ’s
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?
Als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice:support@akravo.nl
Hoe kan ik een retour registreren?
Als de garantieperiode van 14 dagen nog niet is verstreken, kun je het product onbeschadigd in de originele verpakking aan ons retourneren. Verzendkosten worden niet vergoed. Om het retouretiket te ontvangen:support@akravo.nl
Hoe kan ik een klacht melden?
Is je artikel defect of beschadigd? Dat spijt ons heel erg. Als je een klacht wilt indienen over je bestelling of een deel ervan, kun je contact opnemen met onze klantservice:support@akravo.nl
Wat zijn de levertijden?
De levertijd is momenteel 1-5 weken en kan worden vertraagd door feestdagen, Nieuwjaar, enz. In het geval van een bestelling met speciale afmetingen kan de levertijd oplopen tot 6 weken.
Waarom zijn de levertijden zo lang?
Onze meubels en woonaccessoires zijn designproducten en geen massaproducten. We hechten veel belang aan robuuste materialen, lasnaden van hoge kwaliteit en onderhoudsvriendelijke coatings. Kortom: kwaliteit. En kwaliteit kost tijd. In ruil daarvoor kun je genieten van producten die lang meegaan.
Hoe zet je alle producten in elkaar?
Op de assemblagepagina is aan de hand van een handleiding te zien hoe alle producten in elkaar gezet kunnen worden.